Mambang

hari ni tk de banyak citer kecuali banyak keje.. hehe esok nak hantar.. so ucu baru balik ni.. kul 7 malam.. kerja 12 jam shari.. apekah?? takpe ada org memang kerja 12 jam sehari.. tp ada gak yg cuti 3 hari seminggu.. jelesss… hari ni tak masak la.. ucu just makan nasi beriyani dr canteen.. 5 riyal aje..

balik ni takde wat pe la.. relax2 aje.. basuh baju (err mesin yg basuh bukan ucu.. hehe)… hubby kata nak tolong sidai.. alhamdulillah.. hehe..

sambil tgok tv ni.. ada citer pasal pamela anderson… lelaki2 tau la kot apa aset dia ada… banyak nau plastik surgery.. tgok muka dia muda2 bukan main lawa lagi.. tp cucuk tang sana cucuk tang sini… muka jadi lain.. “tut” tu pun jadi lain.. sayangnya muka comey2 tu.. tapi diorang takde pegangan kan.. apa2 pun boleh… duit juta lemon..apa ada hal kan… kalau orang kita, terror bab susuk.. ada jugak mak or nenek kawan2 yg pakai susuk.. bila dgr diorang citer seram bukan main.. ada gak jadi kat dalam sedara mara sendiri.. susah nak meninggal dunia.. jasad tu macam hidup tak hidup.. dah kena buat acara “dr tanah kita datang ke tanah juga kita kembali”.. susuk tu bukan setakat susuk.. tp ada pendamping.. jangan la sekali2 kita cuba.. mintak dijauhkan ada niat nak cuba.. apa yg kita ada tu dah cukup.. lawa tak lawa tu manusia yg nilai.. di sisi ALLAH.. kita sama aje..

p/s: teringat citer P ramlee… “mambang tanah mambang air mambang angin.. berdamping la dgn ku wahai si mambanggg”

Advertisements

4 thoughts on “Mambang

  1. teringat dulu umah uda ada binatang kelawar(bat) masuk..seram uda terus amek penyapu pukul sekuat hati… dah mampus.. uda cmpk kat luar umah,
    hubby balik uda cite ngn dia.., apekah.. maksud tu… dia ckp ada benda nak mendamping…. ku or anak ku….apekah????….,
    kalau Putera Raja mendamping anak ku xpa gak… hehhehee…..

  2. damping pebenda.. dia bawak pijat ada lerr.. dipukul tu lagi la dia datg.. zalim zalim.. hahaha nak anak raja aje… raja nya tak mo? ehhehe

  3. Lamanya tak makan nasi beriyani…..last time bila ek…..masa kahwin kot….hehe lorat nau kan…..

  4. sini beriyani melambak2.. tp indian style.. boleh tahan.. tp rindu gak ngan mesia punya style.. hehe.

    masa kawen? lamanyaa.. hahahhaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s