Nak tahu tak?

My lovely Mastura tag ucu… mari baca..

1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
Dia Ip4.. huhuh… ucu? Ip3Gs & my new purse…

2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Cabin bag CELINE…

3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
Dah kawen.. tp asalnya angan2 nak kawen tepi laut… pakai baju putih dress maxi kain lembut.. di tiup bayu laut.. mengelepai2 baju ku itu… sweet kan?

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
Ye.. aku sedang berchentaaa….

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Sampai dia mencintai diriku… kalau dah tak cinta.. ucu pun malas la… buang masa… mak pesan “sayangi orang yg sayang kamu lebih dr kamu sayang dia..”

6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
wahahahaha… kat rumah la… kat kedai thailand setiap hari sabtu kul 12 tghari… ahhaha

7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Bourne Objective (giler… sekrg main action pulak ehh)

8. ape nama penuh korang?
Saya yg bernama…………

9. antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra
Dua2… ayah selalu belikan gula2 time kecik2.. Mak.. kena tibai pun ngan mak.. nak luah perasaan pun ngan mak…

10. namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
Sekrg ni.. Farid Kamil… hahahaha

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
Iye la.. mesin la tapi… kalau nak harap hubby.. hmm.. rosak mesin ucu tauuu

12. dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
Egypt… nak tgok pyramid

13. pilih salah satu, peluk atau cium
Pelok… emmmm comforting sungguh….

14. beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag
a. tempat ucu luahkan segala2nya.. peribadi mahupun gossip… ahhahaa
b. sempoi
c. beli suar tak yah potong.. padahal taklah tinggi mana…

15. lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda
a. iphone
b. handbag dr hubby
c. purse
d. tv
e. kucing2 (binatang leh ke?)

16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
Now – Bila cinta .. LBS OST – Gio.. male version sangat meruntun hati… huhu

17. bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas
12 nov… tahun lepas? kat rumah aje…

18. lima rakan blogger yang korang nak tag
takde la.. ehehehehehe…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s