Berasap…

Bukan senang nak jadi cikgu.. lagi la orang yg tak berapa nak sabar macam ucu ni… kena pulak ajar orang yg agak berumur.. buat 3 4 kali pun tak paham2… mau berapi dalam otak ucu ni… dalam hati membara2… setiap kali buat nak tanya.. padahal dah tunjuk berkali2.. uwaaaa… ucu takleh tahan.. rasa nak sound aje.. “apa yg tak paham sangat ko ni?”… tp tahannn… nanti lain jadi… nak klik pun tanya okay ke tak okay.. alaaaa.. tolonggg… memang takleh handle.. hazab cenggini tau…

p/s: ish ish.. camana lah agaknya cikgu ucu ajar kitorang dulu kan… dengan hingus meleleh2… baju senget sana sini… patut la ada cikgu yg naik angin ajee… huhuhu..

Advertisements

2 thoughts on “Berasap…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s