Amuk dalam diam

Kadang-kadang kita tak setuju dengan sesuatu perkara.. tp untuk meluahkan ketidakpuashatian kita itu mungkin akan menyebabkan orang kecil hati dan terasa.. langkah terbaik adalah diam.. tp selagi tak terluah.. ia terbuku dalam jiwa.. “ranking” diri yg konon berada di atas..membuatkan semua kata-kata dr mereka yg berada di bawah paras air ni ditolak mentah2.. tp apa yg patut saya buat sekarang.. DO WHATEVER I SHOULD DO.. the best for me.. baik saya ambil, buruk saya tolak pakai bulldozer.. bak kata hubby.. “mereka banyak sangat tgok drama laa.. yang penting kita bahagia..” .. to them.. thanks for your thoughts..

Advertisements

2 thoughts on “Amuk dalam diam

  1. Akulah tu yg banyak sangat tengok drama! Hahahhaha…
    eh! tapi, apa yang sebabkan ko amuk dalam diam ni? sabo je lah ye fanor….

  2. heheh.. banyak tgok drama ni leh jadi DRAMA QUEEN.. hehhehe..
    biasalah pn aweng.. ada jek yg nak enterprem hal2 org lain.. mana baik aku amik.. mana idak.. aku flush out… huhuhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s