Amuk dalam diam

Kadang-kadang kita tak setuju dengan sesuatu perkara.. tp untuk meluahkan ketidakpuashatian kita itu mungkin akan menyebabkan orang kecil hati dan terasa.. langkah terbaik adalah diam.. tp selagi tak terluah.. ia terbuku dalam jiwa.. “ranking” diri yg konon berada di atas..membuatkan semua kata-kata dr mereka yg berada di bawah paras air ni ditolak mentah2.. tp apa yg patut saya buat sekarang.. DO WHATEVER I SHOULD DO.. the best for me.. baik saya ambil, buruk saya tolak pakai bulldozer.. bak kata hubby.. “mereka banyak sangat tgok drama laa.. yang penting kita bahagia..” .. to them.. thanks for your thoughts..

2 thoughts on “Amuk dalam diam

  1. Akulah tu yg banyak sangat tengok drama! Hahahhaha…
    eh! tapi, apa yang sebabkan ko amuk dalam diam ni? sabo je lah ye fanor….

  2. heheh.. banyak tgok drama ni leh jadi DRAMA QUEEN.. hehhehe..
    biasalah pn aweng.. ada jek yg nak enterprem hal2 org lain.. mana baik aku amik.. mana idak.. aku flush out… huhuhuhu

Leave a Reply

