Weekend..

Dari kisah weekend penat giler.. mula2 main futsal.. sambung main net ball.. pastu g makan beninggan’s.. and sambung pulak main bowling.. hectic.. bila main bowling.. hubby terkedu sebb tidak sangka saya dapat mata tertinggi.. hahahha.. soalan pertama.. “sejak bila awak pandai main bowling?”.. keh keh.. ucu takdela pandai.. tp boleh la.. nak masuk tournament tu jauh panggang dr api la.. tp setakat suka2.. aii boleh la jadi top scorer.. hahahhahahah.. natijahnya.. hubby dok provoke beli bola bowling.. siap bg link.. tp link sume dr UK.. ada ke yg nak pos benda alah tu.. caitt!!.. terfikir nak beli kasut bowling.. geli pulak bila pakai kasut kat situ.. siap ada frech fries dalam tu.. choyyy!!!

Friday.. ucu masak laksa johor and buat cake anis.. sedapppppp.. sendiri buat sendiri puji.. tak dan nak snap gambor la.. so.. korang agak2 la sedap ke tak.. hehhee

Sabtu.. kami pergi mencari air cond.. air cond rumah kami rosak.. dulu kami termakan janji manis salesgirl.. akhirnya dia rosak.. huhuh.. la ni kami beli air cond brand samsung.. ntah le.. tu jek yg paling berbaloi.. ingat nak beli hitachi.. tp yg available and affordable tu takde auto cleaning.. maka takla kami beli..

Sambil dgr cerita jepun di landa tsunami sebb gempa bumi benar2 buat ucu terkejut.. my bestfriend live in Japan.. bila dgr aje.. air mata dah meleleh.. tp nasib baik takde pape.. tgok news.. nampak pakcik tua tgh kayuh basikal.. dia tak tau yg belakang dia ada air yg tgh melimpah.. dlm beberapa saat… selamat la pakcik tu.. sedih betul..

K lah.. actually ucu takde benda nak citer sangat sebb otak masih blur2 bangun pagi.. will write next time.

Advertisements

3 thoughts on “Weekend..

  1. french fries dalam kasut bowling.. yucckksss..

    weh, nanti bila kita duduk mesia semula kita lepak sama2 main bowling ek fano

  2. jadikkkkk…. bila ko balik? raya la weh….

    dah la bola dia sompek sana sini.. jari aku luka berdarah… aduh aduh aduh…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s