Minggu melawat Malaysia..

Last week was good… ucu balik Malaysia.. tgok mak dan family.. suprise utk mak.. saja je sebb dah lama tak jumpa.. relax kat rumah mak.. and g makan sana sini.. nak jumpa kawan.. tp ada yg bz.. tp rasa seronok giler.. rasa cam tak nak balik.. tp sebb dah kawen.. ada suami.. kena la ikut suami.. huhuhuhu.. kalau idak.. ucu hantar surat resign dr jauh aje.. hehehehhe… not much to say.. just some pict to share sepanjang ucu di Malaysia…

ehem ehem

anak2 sedara..

Kakak balqish

melawat budak ini di asrama

pasar malam

my sista..

dinner at Rawa Steamboat.. 18 inggit sorang.. eat all you can

yong tahu, ice jagung and satay at Kg Melayu

dah adik beradik.. muka sama.. ahahahahah (abaikan yg tgh tu..)

who can resist?

merempit bersama budak ini ke melaka central utk beli tudung..

mee sup @ tengkera melaka

p/s: i gave some, i got more…. yeayyy!!!!

Advertisements

3 thoughts on “Minggu melawat Malaysia..

  1. wah! memang kejutan lah utk mak ko tetibe balik ni! mesti dia happy giler!

    dah besor dah budak2 tu eik… errr… yg baju kelabu tu balqish eik? n bf? =)

    yg bj biru kat tutti frutti tu sape? mcm x cam pulak…

    happy nya dapat kumpul dgn family!

  2. ayin… balik jangan tak balik…… aku bawak durian balik qatar lagi tau.. utk husband aku… nasib pilot tak mabok.. hehehhe

    aweng… ha ah.. dah besar dah aweng… dah boleh kawen.. hehehe… yg kelabu tu kakak balqish la.. ngan bf dia… yg biru tu gf si aufa… hehehhee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s