…Dalam Botol

google

Korang dah tgok citer ni? Ucu dah tgok masa kat mesia.. uda amik Astro first semata2 ucu nak tgok.. hahaha… apa yg ucu leh kata.. BEST!!.. ni bukan utk entertainment.. ni utk pengajaran.. citer2 mcm gini yg selalu menang award.. realiti kehidupan.. bukan citer2 cam magika atau estet atau hantu kak limah balik rumah.. (ucu suka gak citer2 ni tau hehehe).. sebb tu slumdog millionaire leh menang.. citer ni, pelakon2 yg hebat2.. jalil hamid, ogy, normah damanhuri.. diorang memang class.. citer sempoi tp penuh dengan makna.. korang tgok dulu la citer ni.. jangan judge tak tentu pasal.. ucu memang bagi two thumbs up.. bukan nak sokong aktiviti mereka.. tidak.. nauzubillah.. jauhkan lah.. tp dalam jalani kehidupan seharian kita.. ada manusia yg melalui kesukaran hidup mcm ni.. bukan sukar camana.. hati yg penuh penyesalan.. jgn kita sewenang2 nak menghakimi manusia lain.. yg kita rasa jijik.. kemungkinan penyesalan dan taubat mereka lebih diterima Allah dr kita yg konon suci.. siapalah kita nak menilai manusia lain..

p/s: mencari sinar…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s