Bila saya berfikir…

Hari ni ucu banyak fikir.. macam2 ucu fikir.. dr hal kerja, kewangan, diri sendiri, kucing sampai hal dunia (baru terpikir pasal arnold schwarzenegger..apekah??)..

Maafla kepada yg menjadi mangsa pendengar luahan perasaan dan pemikiran ucu ni… dah tak pasal2 dia kena fikir untuk ucu gak.. yessss!!! saya suke!!! hehehe.. macam2 ada dalam kepala ucu ni.. otak kanan kiri bergerak selari agaknya.. silap2 leh buat maths sambil baca sejarah.. hebat fanor hebat.. tp ni dah banyak sgt fikir.. sampai tak terfikir.. sampai malas nak fikir.. silap2 kalau fikir lagi 2 3 jam..boleh meletup.. kalau meletup takpe.. kalau ada yg shot?? huhuhu… (leh balik mesia.. muahahaha)

k lah.. kamu tak yah fikir pasal apa yang saya fikir.. biar saya sorang saja yg fikir.. ha!! ni.. saya kasi kenyit mata satu kali…. *wink*

p/s: sambil mandi pun leh terfikir… come on fanor..seriously???

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s