Salam Aidilfitri dr kami…

Ucu nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua.. ini kali kedua kami beraya di perantauan.. dan pertama kali ucu beryaa di doha.. last time ucu p dubai.. so ini pertama kali beraya bersama kawan2.. pepagi call mak.. belum dgr suara lagi ucu dah nangis.. sedih wehh… then pagi raya g embassy.. sembahyang raya bersama.. then makan2.. pastu start beraya.. dr rumah cathy.. rumah aida.. rumah kak long.. rumah anne.. sepatutnya ke al khor.. tp tak larat sebb hubby demam.. malam tu ucu bersilat untuk masak2.. sebb raya kedua ucu ajak kwn2 dtg makan.. so menu ucu hanya lah laksa johor, mee kari, rendang ayam, nasi impit, agar2.. tu jek yg sempat nak buat.. bersilat dr 9 malam sampai ke 4 pagi.. muahahaha.. but happy bile tgok kawan2 sudi dtg ke teratak buruk kami.. makan apa yg ucu masak.. sugguh terharu.. bersempit2an la mereka di rumah ucu yg kecik itu.. but ucu happy giler..

well.. selamat hari raya aidilfitri dr ucu dan suami di doha qatar… semoga lebaran ini membawa sinar kebahagiaan kepada kita bersama..

p/s: counting.. 9..8..7..

Advertisements

2 thoughts on “Salam Aidilfitri dr kami…

  1. petik dr blog rkainstinct..

    “Boss aku – Chot…?
    Senior aku – Ray…?
    Superior aku – Dell…?
    Engineer aku – Obot…? Fanorrr…??
    Clerk aku – Shahrukh…?
    …Cokro…? Karam…? C….??? ”

    huuu lamanye x jumpa fanor ni.. blk cuti kat m’sia, agaknye sempat ke g ronda raya ngan kwn2 kat kL ni?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s