Susah macam panjat pokok kelapa…

Susahnya nak cari kawan yg betul2 memahami.. gila susah.. susah macam nak panjat pokok kelapa takde takuk bg yg tak geti.. susah nak cari beb.. kalau ada pun.. tak sama mcm yg dah kenal lama (memangla kan).. jenis pulak yg macm ucu ni.. jenis berkwn letak perasaan (bukan lesbo okay).. sayang kawan la kiranya.. bila tau citer sebenar.. sedih gue.. hahaha.. betul mak kata.. baik berpada2..

jenis kawan yg ko-takleh-lebih-dr-aku pun dah bnyak ucu jumpa.. stok nak lebih dr segala bidang yang dilalui.. hahaha.. kalau kita lebih.. habis semua soalan luar dalam ditanya.. ada gak yg stok buat2 tak tau.. tanya soalan macm polis pencen.. padahal tu ayat saja nak mengena.. apa pun.. i dont give a damn la kan.. cuma pelik je la.. kawan ni ikhlas ke tak.. tp susah nak nilai keikhlasan orang.. unless nampak depan muka.. tp kalau tgok muka ucu.. memang org akan ckp tak ikhlas.. sebb reaksi muka ucu memang jenis takde perasaan.. haha.. (makan hati le ko)..

ucu takde la amik pusing mulanya.. sebb tak perasan pun benda tu jadi.. tp ditegur lah oleh org lain.. hahaha.. baru sedar diri.. ke diorang yg jadi periuk api.. hehehehe.. tp bila fikir punya fikir.. ada betulnya.. lagipun terkene batang hidung sendiri.. so.. tersedar dr lamunan jap.. terus terfikir.. hikhik.. apa pun.. mcm di kata.. kebenaran akan terbukti.. memang terbukti.. pusing punya pusing.. last2 ucu tau.. bukannya ucu pergi dok mengorek or g menggali apa yg jadi.. eh tak jadi keje ucu nak g jadi mamarazzi lah.. ucu tak pernah amik pusing pun hal orang.. tak kuasa.. baik ucu fikir camana nak bg sedar expeditor ucu yg malas ni.. haha.. (masuk bab keje lak..) tp cerita tu dtg sendiri.. satu satu cerita keluar.. hmmm.. layan je la kan.. sekrg tau dah.. mana satu betul2 kawan.. or kawan untuk kesempatan (opss!!!).. apa pun.. saya tak hidup dek puji dan saya tak mati dek keji… bertabahlah!!

p/s: Hold a true friend with both your hands.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s