Saya..

Meh tgk gambor dolu2… hehehe..

mak aih.. blurrnya muka ucu.. with arwah nenek...

nampak tak kasut bawah peti ais.. tu pesen lama2 nak keringkan kasut.. kalau ada dua 3 kasut.. berpusu2 dok bwh peti ais.. tu belum tgok belakang peti ais.. kdg2 ada spender ngah sangkut kat coil tu.. nak keringkan cepat.. hahaha

with arwah kak yah and "arwah" mimi.. dia botak sebb ucu gunting rambut dia.. pastu ngah kaler pakai pen marker..

masa ni memang kemaruk pakai baju kurung.. payung tu beli kat singapore.. wajib hadir…

with mast... tan nya muka ucu..

masa ni semua pun dok pelamin.. pengantin dok kejap jek…

ngah and arwah kak yah.. pengantin lama

sweetkan?

masa kawen anak sepupu...

kami sepupu sepapat.. yg kiri tu dah jadi artis pun.. azizi..

opis lama.. cabin jekkk

hilang monyet bertenggek.. kami bertenggek.. monyet dtg semua lari lintang pukang..

sekampus.. seopis... bersama kita menjulang.. keunggulannn terbilangggg....

wafi, ucu, nida, obot.. wafi tu kemana aku ada, di situ dia ada.. ni pun ada kat qatar.. hehe (ampun dayahhhh.. sweet muka laki ko kan.. ahaks)

briefing sebelum heavy lifting...

saat memenatkan.. tp penat lagi g ukur tide.. setiap bape jam nak kene p..sangat penattt..

dan akhirnya…….

saya...

suci kan? haha

p/s: rindunya nak g Teluk Ramunia…

Advertisements

2 thoughts on “Saya..

  1. Owwhhh apekah??? Harus aku tegolek2 gelakkan laki sendiri muahahahahaa kejam ko buat aku xberapa mithali harini hahaha.. Xde ke gambo macho2 sikit nak upload kt sini haiihhhh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s