Selamat Hari Raya Aidiladha

Selamat Hari Raya Aidiladha dr ucu dan suami di Qatar.. tahun ni takde ke mana2.. sbb kene standby keje.. itu pun semalam.. kul 7 pagi org dah tepon nak barang tu barang ni… haihh.. sabar je la… ni pun pagi2 dah bangun tgok email.. ada je email baru.. this year punya raya kawan2 berkumpul di rumah ucu.. sepatutnya kami berkumpul di rumah cathy.. tp sebb cathy kene balik emergency.. danish masuk spital sebb asma.. (get well soon danish – dah discaj).. joe datang mewakili cathy.. heheh.. so ucu masak2 la lauk raya.. masak rendang daging, sambal kacang, lodeh, kurma ayam, nasi impit.. sue masak kek, lemang, putu mayam.. noma masak nasi daging.. and ada kwn2 bwk lauk sikit2.. so makanan tu jadi banyak.. hehehe..


lepas2 makan.. kami buat drama marathon.. tgok drama beto kusyairy.. hahahaha.. layannn..

tetamu last ucu malam tu adalah nik (tiada dalm gambar) and anne.. suami anne tak berapa sihat.. so mereka datang malam..

terima kasih kepada kawan-kawan yg sudi datang meraikan hari raya bersama.. raya sini lg meriah dr Malaysia kot.. pakai baju raya sampai malam.. kalau kat Malaysia dah lama kene ditch baju raya tu.. hehehe

tu sahaja cerita raya haji tahun ini.. dr kami… hikhikhik

ha lagi satu.. ni namanya tema baju “color blocking”.. sesuka je kata macam baju sekolah… ni nampak ni? **jentik**.. hahahaha

p/s: jauhhhhhhh……….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s