Apa lagi aktiviti yg ada..

Last Friday.. ucu menghabiskan masa dengan berpicnic di fuwairit.. our favourite spot.. kami 10 orang semuanya.. memasing bawak makanan sorang sikit.. ucu seperti biasa menumpang orang hehehhe.. maklumla.. kereta kami kecik dan tak sesuai untuk lalu kawasan pasir yg lembut itu.. ucu menumpang kawan ucu la.. cathy & joe.. kereta mereka besor.. sesuai benor kalau ucu menumpang.. haha.. dok kat Qatar ni bukannya ada apa sangat.. nak menghabiskan masa dengan bershopping pun tak berapa nak sesuai tengah2 bulan ni.. haha.. lagipun takde sale apa pun.. nak beli baju pun rasanya semua jenis baju dah ada.. haha.. tp kalau ke ikea tu ada pulak nak beli.. macam la semua takde.. kui kui kui… okaylah.. not much to tell.. some photos taken..

airnya suam-suam gitu..

airnya suam-suam gitu..

all of us.. termasuk yg tangkap gambar.. Anne

all of us.. termasuk yg tangkap gambar.. Anne

with cathy

with cathy

biarpun aku tidak bersinar namun aku mampu mengindahkan kegelapan.. haha

biarpun aku tidak bersinar namun aku mampu mengindahkan kegelapan.. haha

itu sahajalah.. bye..

p/s: selagi mampu.. aku menghargai persahabatan yg ikhlas..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s