Alfatihah

Nenek dah meninggal dunia pada hari Selasa – 05 Nov 2013 sama tarikh dengan tarikh kelahiran nenek. Hubby balik ke Malaysia pada masa yang tepat. Nenek telah jaga hubby dr kecil sampai besar (besar mana pun tak tahu lah hehehe). Last ucu jumpa nenek masa raya aidilfitri hari tu. Dalam ingat2 lupa tu, bila kita tanya kenal tak siapa ni? (sambil tunjuk kat hubby).. nenek kata.. ni Fandy.. dulu kecik macam ni (baby) tapi sekarang besar.. hehehhee.. Semoga arwah tenang di SANA. Ucu doakan semoga arwah tergolong dalam golongan yang beriman.

Nenek sebelah ucu memang dah lama tak ada.. since ucu darjah 1 lagi.

Al Fatihah untuk nenek2 ucu.

p/s: mati itu pasti dan hidup itu Insya-Allah.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s