Cinta Sang Ratu

Bagaikan Puteri

Bagaikan Puteri

Buku cerita Bagaikan Puteri dah habis di baca… kononnya utk memenuhi ruang kosong sementara hubby balik Malaysia hari tu.. cerita tentang laksamana Sunan yang warak, cerita pasal sihir, iblis dan syaitan.. ada disebut tentang pontianak, penanggal, iblis.. aduhaii.. buat gua seram jugak lah.. hahaha.. tinggal sorang-sorang katanya.. bila baca buku cerita ni tetiba diri rasa nak bermadah sentiasa.. maklumlah.. cara penulisannya sangat puitis gitu.. kui kui kui.. tapi takde lah sampai tak paham.. ayatnya menggunakan perkataan biasa aje.. tapi sangat la tersusun rapi.. alahai.. terbuai-buai gitu.. novel yang penuh ilmu.. bukan sahaja sekadar hiburan semata-mata tapi bukunya sangat berisi.. penuh dengan ilmu agama, peradaban manusia, mahupun sejarah.. kenapa la ucu lambat baca buku-buku cik ramlee ni.. now I’m reading Cinta Sang Ratu.. sambungan Bagaikan Puteri.. nanti saya ceritakan lagi.. daaaa…

cinta sang ratu

cinta sang ratu

p/s: Kemaafan atau menghukum? Aku pilih kemaafan. Kelas kan???

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s