Salam 23 Ramadhan

On 23rd of Ramadhan.. mode memasak masih lagi on tapi masak yg senang lagi mudah.. kalau 20 hari lepas kul 4.30 dah start masak.. kali ni kul 5.30 masih lagi menonton drama di Tonton.. haha.. tu dia punya malas dah maii.. kalau lah suami ucu tu makan leftover food yg ada dalam peti ais tu.. mmg ucu panaskan aje apa yg ada.. haha.. tak yah nak berdiri sejam dua masak kat dapur tu.. hari ni dah bgtau takmo masak.. nak makan luar sebb penat.. sakit bahu segala.. tu dia alasan.. bukan main kukuh lagi.. haha..

okaylah.. semalam ucu masak mee hoon, bubur somsom pink (rice pudding), roti sardine.. ucu rasa roti sardine ni tak sedap tp hubby makan sedap jek.. haha.. nasib ler..

20140722-142504-51904244.jpg

hari ni nak amik baju raya.. yea!

p/s: ko tak nak susun sepuluh jari kat aku ke? ahaks!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s