Salam 27 Ramadhan

semalam ucu berbuka roti jala dan kari daging.. frozen donut and karipap.. malas dah nak masak apa2.. sebb nak raya dah kan.. sibuk nak mengukis.. hehe..

20140726-210616-75976987.jpg

dalam kita happy2 ni jangan lupa yg sedang dalam kesusahan.. mereka yg bersabung nyawa di Gaza dan Syria.. cuba mempertahankan tanah mereka.. selain drpd kerana agama mereka juga mempertahankan kerana patriotism.. tak semua ada semangat ini.. semangat cintakan negara.. semangat mempertahankan yg hak dan beri pada yang berhak.. tak perlu ckp rakyat biasa.. pemimpin sendiri pun ada yg tak sayangkan negara… memburukkan negara sendiri ke merata dunia pastu sibuk nak jadi PM.. opsss.. hehe..

ni kalau ucu cakap lebih2 kang ada yg kata.. “ko pun keje luar”.. haha.. eh tapi still balik ke malaysia.. membeli belah di malaysia.. tiap2 bulan hantar duit ke malaysia.. tu semua menjana pendapatan negara jugak tau.. hehe.. walaupun ucu kerja di luar tak bermaksud ucu tak cintakan negara.. malaysia tetap di hati.. i am proud to be malaysian..

okaylah… will write again later..

p/s: bukan kerana aku tak cinta

Advertisements

One thought on “Salam 27 Ramadhan

  1. Ok lah fanor di hari baik bulan baik ni akak mohon akan tuhan akan melepaskan belengu kemandulan dan rasa tidak cinta yg selalu fanor ucapkan itu juga akak tidak marah atau kecil hati walaupun fanor tak sudi berkunjung dan cuba ikhtiar cara tradisional yg masyhur dan terbukti itu.

    Walaupun akak tahu yg sebenarnya masaalah mandul dan benci dengan orang terdekat dan rasa muskil dangan rakan rakan rasa megah diri bangga dengan kononnya kaya dan rasa wangi walaupun penyakit mulut busuk dan juga hati pun mushkil dengan rakan rakan memang menyerlah.

    Akak doakan juga semoga hari raya ini fanor dan dunia kesepian dan kemegahan style kanak kanak hinggusan itu akan terus maju jaya dan puaskan hati fanor sendiri yg sebagaimana fanor ingin kan.

    Kasehan juga dengan parent fanor akak tak tahu fanor ni ada anak sedara atau tidak tapi ayah ibu fanor sepastinya ingin sekali nak timang cucu zuriat fanor tapi kerana sombong bodoh nak dibantu tak mahu nak di ajar angkuh ini bercawang di jiwa fanor padan aja hidup macam tu.

    Akak kadang kadang sayu tapi apakan daya kos akak yg cuma rm2500 dipandang rendah dok sebok dengannak beli meja makan mahal dan sebagainya.

    Suka hati fanor lah nak jadi nenek tanpa anak dan cucu walaupun sekarang masih rasa megah pasal kononnya kaya dan kelas ala ala artis dan anak tan seri.

    Akak doakan fanor gembira cuma sekarang jangan sedih bila rambut dah uban gigi dah takda tapi mulut tak busuk lagi namun mungin hati masih payao dan anak anak cucu cuma bayang bayang sendiri memang teruk habis style macam tu.

    Semoga bahagia walaupun langsung tak selamat hari raya maaf zahir dan tiada batin okey?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s